معجون ژل رویال (15 گرم+ 500 گرم عسل گزانگبین)

جزئیات

معجون ژل رویال، ترکیب عسل با مقدار مشخصی ژل رویال است، دارای خواص درمانی و دارویی بسیاری برای ارتقا سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری‌ها می باشد تقویت سیستم ایمنی بدن، ترمیم سلول های بدن، تقویت قوای جنسی، تقویت عضلات و رفع ضعف و بی‌حالی از خاصیت معجزه آسای این ترکیب قدرتمند می باشد.

توضیحات

ژل رویال چیست؟

ژل رویال یکی دیگر از فرآورده های طبیعی زنبور عسل و یکی از آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی قوی می باشد، با بیش از دارا بودن ۲۰۰ مواد مغذی خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد.

این ماده شفابخش طبیعی، به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه، از سایر محصولات طبیعی برتری دارد. از جمله عناصری که در ترکیب ژل رویال به‌صورت فراوان یافت می‌شوند.

ویتامین‌های گروه B، C، D و E است که نقش مهمی در بهبود سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست و مو و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها دارند.

مشخصات ظاهری ژل رویال؟

ژل رویال ماده­ای ژلاتینی سفید مایل به زرد روشن است در واقع ژل رویال تازه رنگ سفید، کرمی تا زرد روشن دارد که به تدریج رنگ زرد آن تیره تر می شود.

طعم ژل رویال ؟

طعم ژل رویال مرغوب و باکیفیت کمی تند، ترش و گس مانند می باشد. طوری که خوردن آن به صورت زیر زبانی کمی سوزش در دهان و گلو ایجاد می کند طعم ترش آن به دلیل خاصیت اسیدی بودن آن است.

ترکیبات شیمیایی و ارزش غذایی ژل رویال؟

ژل رویال مقادیری پروتئین، کربوهیدرات، چربی، اسیدهای آمینه، ویتامین و مواد معدنی دارد، با توجه به منطقه تولید، ۶۰ الی ۷۰ درصد آب، حدود ۱۲ الی ۱۵ درصد پروتئین و ۱۰ الی ۱۶ درصد قند، ۳ الی ۶ درصد آن چربی و ۲ الی ۳ درصد ویتامین دارد.

معجون ژل رویال ؟

همانطور که گفتیم ژل رویال و عسل هر دو از تولیدات زنبور عسل که دارای خواص دارویی و تقویتی زیادی برای حفظ و ارتقا سلامتی بدن می باشند. مخلوط کردن ژل رویال با عسل خواص آنها رو چندین برابر میکند و معجونی ایجاد می شود که دارای خواصی تقویتی و دارویی به مراتب بیشتر از خواص تکی آنهاست.
پس معجون ژل رویال ترکیب عسل با مقدار مشخصی از ژل رویال است که دارای خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی برای سلامتی بدن است و می تواند برای درمان و پیگیری از بیماری های مختلف یا ارتقاء سلامتی به کار گرفته شود.
بنا به پیشنهاد متخصصین حتما در طول سال، یک دوره کوتاه مدت هم که شده از این معجون استفاده کنید این معجون شگفت انگیز سیستم ایمنی بدن رو به شدت تقویت می کند و از بروز و پیشگیری بسیاری بیماری‌ها جلو‌گیری می کند. و با رادیکال های آزاد مضری که در بدن باعث بروز انواع بیماری و سرطان ها می شود به شدت مقابله می کند.

چرا ژل رویال را با عسل ترکیب کنیم؟

ما در مجموعه عسل دهکده به سه دلیل ژل رویال را با عسل ترکیب می کنیم:
  •  ما برای راحتی خرید شما عزیزان و به خاطر اینکه بتوانیم این ماده شگفت انگیز را به تمام شهرهای ایران ارسال کنیم ژل رویال رو با عسل ترکیب می کنیم. چون ژل رویال خالص (سَوا) داخل بسته بندی یخ های ویژه و فقط به شهرهایی که اتوبوس مسقیم از اردبیل داره امکان ارسالش است ولی معجون ژل رویال رو با پست و تیپاکس هم می توان به راحتی ارسال کرد و تا ۱۰ روز در دمای اتاق ماندگاری دارد.
  • همانطور که گفتیم طعم ژل رویال ترش و گس است و شاید استفاده سَوا به مزاج بعضیا خوشایند نباشد، برا همین با ترکیب باعسل طعم شیرین عسل غالب می شود و خیلی راحت همه افراد می توانند استفاده کنند.
  •  با ترکیب ژل رویال با عسل خاصیت تقویتی و دارویی آن برای کمک به بهبود بعضی مشکلات دو چندان می شود. مثلا برای کمک به درمان ناباروری و یا تقویت قوای جنسی ژل رویال با عسل کُنار ترکیب شود خاصیتش برای کمک به بهبود این مشکل دو چندان می‌شود.

مدت زمان ماندگاری ترکیب ژل رویال با عسل:

ژل رویال زمانی که با عسل طبیعی ترکیب شود، ده روز تا دو هفته در دمای محیط ماندگاری دارد و عسل بخاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد از خاصیت ژل رویال محافظت می کند و داخل یخچال تا ۶ ماه ماندگاری دارد ما این ترکیب را با پست پیشتاز ارسال می کنیم تا سریع به دستتان برسد، بعد از تحویل حتما باید داخل یخچال نگهداری کنید و بهتره قبل از شش ماه مصرف کنید تا از خواص ژل رویال بتونید کامل بهره مند شوید.

ژل رویال را با کدام عسل ترکیب کنیم؟

برای بهره مندی بیشتر از خاصیت ژل رویال و همچنین ماندگاری بهتر و بیشتر باید ژل رویال را با عسلی ترکیب کرد که میزان رطوبت کمتری داشته باشد . ما در مجموعه دهکده ژل رویال را از بین چندین نوع عسل طبیعی که داریم با عسل طبیعی گزانگبین که طبق برگه آنالیز آزمایشگاه مواد غذایی میزان رطوبت پایین و طعم خوش و همه پسند دارد ترکیب می کنیم.

شیوه نگهداری از معجون ژل رویال؟

در صورت ترکیب ژل رویال با عسل بهترین مکان برای نگهداری آن داخل یخچال است تا کاملا خواص آن حفظ شود. پس برای بهره مندی از خواص درمانی ژل رویال حتما آن را در دمای یخچال نگهداری کنید.

میزان و روش مصرف معجون ژل رویال؟

بهترین روش مصرف معجون ژل رویال صبح ناشتا یک قاشق از این ترکیب میل کنید و تا یک ربع الی نیم ساعت خوراکی دیگر میل نکنید تا تاثیرگذاری بهتری داشته باشد.

نحوه ارسال معجون ژل رویال چگونه است؟

بعد از اینکه سفارشتونو ثبت کردید، همان روز ژل رویال رو با عسل ترکیب می کنم و با پست پیشتاز یا تیپاکس میفرستم تا سریعتر به دستتان برسد. معجون ژل رویال را حتما داخل یخچال نگهداری کنید تا ۶ ماه ماندگاری دارد.

خواص درمانی و تقویتی معجون ژل رویال؟

برخی از مهم ترین خواص ژل رویال را نام می‌بریم ولی تحقیقات در مورد خاصیت ‌های شگفت انگیز این ماده همچنان توسط محققان ادامه دارد و خواص و رازهای جدید ژل رویال روزبه روز کشف شده و می‌شود.

  • ترمیم سلول های بدن
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • جوان سازی پوست
  • تقویت حافظه
  • پیشگیری از آلزایمز
  • کاهش فشار خون
  • افزایش تعداد اسپرم
  • تقویت قوای جنسی
  • درمان بیماری های مفصلی
  • تقویت استخوان بندی
  • مقابله با پوکی استخوان
  • درمان کم خونی
  • تقویت قلب
  • افزایش انرژی بدن
  • درمان عوارض شیمی درمانی
توصیه می‌شود در طول سال حداقل یکبار از این معجون شگفت انگیز استفاده کنید یقین بدانید با مصرف مرتب و منظم از این معجون شاهد خاصیت درمانی و تقویتی آن برای ارتقای سلامتی بدنتان خواهی بود.

زمان و نحوه ارسال:

بسته بندی و آماده سازی سفارش ها در سریع ترین زمان ممکن و در بسته ای محکم و کاملا بهداشتی انجام شده و هر روز تا ساعت یک ظهر بسته ها تحویل پست می شوند. بسته ها با پست پیشتاز ارسال می شود و برای مراکز استان معمولا دو الی سه روز کاری و شهرستان ها سه الی چهار روز کاری و روستاها چهار الی پنج روز کاری به دست مشتریان عزیز می رسد.

نحوه پرداخت:

ما در مجموعه عسل دهکده برای آسودگی خیال شما عزیزان، علاوه بر پرداخت آنلاین، امکان پرداخت درب منزل را هم فراهم کرده ایم تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

اگر پرداخت درب منزل انتخاب شماست، داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب و همچنین پول نقدی برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.

همراه داشتن پول نقد به این دلیل می باشد که ممکن است برخی از ماموران پستی مجهز به دستگاه کارت خوان نباشند و مجبور باشید مبلغ خرید را نقدی به مامور پست پرداخت کنید.

نظرات

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معجون ژل رویال (15 گرم+ 500 گرم عسل گزانگبین)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *